Waarom kiezen voor Stichting HKWF?

Armando stelt zich voor en noemt graag de voordelen van aansluiten bij HKWF

Mag ik mij aan u voorstellen?

Mijn naam is Armando van den Berg en zit in 6 VWO op de GSR in Rotterdam. Als afstudeerrichting heb ik natuur en gezondheid en volg daarnaast nog 2 extra vakken economie en muziek.

Ook zit ik in het bestuur van de Vriendenstichting, als sport doe ik aan hockey en zet mij al jaren in als coach/trainer bij hockey.

Graag wil ik wat betekenen in het leven en ander mensen helpen. Mijn wens is om geneeskunde te gaan studeren aan de EUR en flying doctor te worden.

Voor mijn Profiel werkstuk zet in een stichting op en doe onderzoek hoe dat het beste aan te pakken. Graag breng ik het geleerde direct in de praktijk met mijn Stichting Happy Kids Worldwide Foundation.

Er wordt nog hard gewekt aan de Website van HKWF en de activiteiten.Nog niets alles is helemaal klaar maar een goede start is er zeker!

Helpt u ook mee?

Armando van den Berg

• Veel vrienden die steunen

Wordt u ook vriend?

• Maakt hét verschil op locatie

Gaat u ook mee op reis naar de locatie van hulpverlening?

• 70 % van de verdiensten gaat direct naar de kinderen

Zie de financiële overzichten

• Groot netwerk van sponsoren

Wordt u ook sponsor?